05 september 2006

Bacon & Ägg

Japp. Morgonen på "Operation GI: Dag 2" är så här och nu sitter man här, lite småtrött men extremt mätt och belåten. Jag har kommit fram till att Erik är ett jävla monster när det kommer till mat. Den jävla snubben kan käka hur mycket som helst i förhållande till mig, främst på morgonen. Det har väl med vana att göra, men jag tycker det e grymt svårt att trycka i sig färdiglagad mat klockan sju på morgonen, just efter man klivit upp. Som sagt, jag vänjer mig nog.

Morgonens frukost (1 person):

1/2 paket bacon
2 stekta ägg med persilja
1 stekt tomat
1/2 burk stekta champinjoner
rucolasallad

Inte alls lika mycket käk som frullen igår, men tillräckligt för mig. Lyckades i alla fall trycka i mig allt den här gången, så idag är jag inte riktigt lika mycket bögen.

GI är the shit och skit på samma gång. Man måste verkligen ställa om sina vanor, sin dygnsrytm... ja, allt. Helt sjukt. Jag e ledig idag och imorrn, men måste ändå kliva upp med tuppen för att kunna käka frulle med ärkebögen (Erik såklart), eftersom han jobbar och är seriös. Sen kan man inte få in fem måltider på en dag om man kliver upp runt 10-11. Jäjä, fuck it.

Nu lugnar jag mig med GI-helvetet, gör en Erik och avslutar med ännu en bild som borde få er gröna av avund.

LG is the shit!

PS. http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=57731

Dörrarna öppnas allt mer för en re-union. Fuck yeah?



Kristoffer Jonsson
kriz@dirtymischief.se

7 kommentarer:

  1. Varför i hell tror du jag kallades Gamen i lumpen för? Men jag brukar faktiskt vara kass på att äta på morgonen. Men ska man palla GI så måste man ju satsa. Dessutom har jag ju bråttom på morgonen också. Jag kan itne sitta och äta i lugn och ro. Jag kom ju sent idag ändå, jag måste fan upp ännu tidigare.

    Reunion med Sepultura. God dammit vad häftigt det vore!

    SvaraRadera
  2. ja känns som ni måste förklara GI för mig någon dag.

    en re-union???

    SvaraRadera
  3. Ja, nu har ju Igor hoppat av (för andra gången, men det verkar vara allvar) och sagt att Kisser & grabbarna inte får fortsätta namnet Sepultura, efter Dante XII-turnéen. Har ryktats länge om att Max e sugen på att komma tillbaka, så visst fan kan det stämma.

    Max, Igor, Kisser & den där jävla basisten som jag inte har nån aning om namnet på = KUNG!

    SvaraRadera
  4. Serri, den 30:e tänker jag INTE banga på att hånlga med Petrov. Det blir bara av! HERREGUD VAD JAG ÄR PEPPAD. På att se Entombed alltså... MJÄK!

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  6. färne, kolla in giviktkoll.se!

    Kriz, basbögen heter Paulo Xisto Pinto Jr. Sepultura återföreningsturné 2006 - det vore så inihelvete ball det.

    Anna. du är så kåt på Lars-Günther så du måste skriva samma sak två ggr.

    SvaraRadera
  7. Alltså hur hade du tänkt dig att det skulle bli en reunion?
    Kisser och Jr. torde ju fortfarande inte vara glada på Max och hans fru och de lär ju inte bara kicka Green hur som helst.
    Men MAx och Igor verkar ju vara polare igen iaf så de kanske hittar på nåt ihop.

    SvaraRadera