01 september 2006

Naken, Blästrad Och Skit***

Har aldrig riktigt fattat det där med att det ska vara så svårt med en vit månad. Själv har jag gått och blivit allt för ren. Snusar inte och dricker nästan aldrig som förut. Inte lika ofta och inte lika mycket. Möjligen jag som börjar bli gammal och känner inte samma kick runt just fyllan utan mer av gemenskapen. Ni får nog tycka vad ni vill... 25 år är ändå ett helvette... FET, FULL OCH TRÅKIG.. Så varför inte ignorera verkligheten i botten av ett Absinth-glas. Skål!



Min UTE-lista:

1. Ordet SMACK! Känns som ni aldrig förnyar orden längre. känns bara too boring att skratta åt det längre.

2. Hela brosan-snacket. Ni är inte bröder utan bara leker kopior av varandra. Öhh! Finns nog bara två som tycker det är kul och det är de som leken leker. Tycker dock att det för resten av gänget längre ifrån er. För ingen orkar bry sig om eran lilla packt och jag spyr varje gång jag hör ordet brosan mellan er två. Get a fucking life till er båda. Bespara mig och bloggen från ert brosanlarv. Orkar fan inte lyssna på det längre. Fucking sick of it all! Ni behöver inte bevisa något för mig...

3. Fetfylla.nu.. Ja den sidan går det utför vare sig jag vill det eller inte.. Ingen verkar bry sig om det riktigt heller. Ingen uppdaterar den eller så. Känns som ansvaret ligger på min sida å frågan är om det skulle märkas om den togs bort. Förut var det fetfylla som förde the force tillsammans. Nu är den ena gift i princip och den andra har clonat sig själv för att kunna ha någon att leka med. Fetfylla.nu sjunker och jag har en röd hink med hål i. *öser vatten*



Min Inne-lista (09/2006):


1. Min kuk. Den finns där när man behöver den.

2. Ölet i prag. Vilket är betydligt billigare än vatten i Sverige.

3. Denna blogg. För att man kan snacka så mycket skit och oviktigt att man känner sig duktig när man trycker på en knapp och det blir publiserat. Å det har ändå ingen betydelse om någon läser det. Huvudsaken att man själv känner att man fått ur sig det man velat. jä för det.



ps. Är hemma i Sverige nu. Turistat som fan i Prag med Cissi. Kommer att uppdatera er snart om Prag. Precis som duktiga herr Kriz gjorde när han skrev om Norge =) ds.





Fredrik Fernlund
fernlund@gmail.com

2 kommentarer:

  1. fan vad jag verkar aggro nu när man läser det en dag senare. jaja så är inte fallet. its more a statement!

    SvaraRadera
  2. statement och statement! Du får utskällningen ovan!

    SvaraRadera