05 september 2006

"känns som man e med i expedition: robinson"

Jag sitter och snackar med Kriz över msn just nu (japp, vi umgås mest bara på det viset) och jag skrattar barnsligt åt detta:

kriz säger:haha. helvete vad jag sitter o tänker på käk nu. sånt man inte får äta. och det har gått TVÅ dagar
kriz säger:känns som man e med i expedition: robinson


Nordin sitter och jävlas med honom och nämner massa godis. Det är kul. Kriz verkar ha lite problem ändå men jag klarar mig för tillfället. Jag har mest bara ont i huvudet men fördriver ändå kvällen framför datorn. Men ska dock strax i säng.

Jag snackade med Färne tidigare. Det var längesen som vanligt. Och som vanligt är det han och inte jag som ringer. Jag är kass ja. Det blev en ovanligt kort diskussion (för att vara oss) men vi hann iaf komma fram till att livet är ett konstant helvete där man får flyga upp och titta på himlen ibland för att sedan störta ner i helvetet igen. Tänk på det en stund och acceptera att det är så. Då är det lugnt. Men det är väl bara det som är problemet - det är svårt att acceptera det. Jaja.

Lyssna på nya Maiden sa ja!





Erik A. Persson
rawk@dirtymischief.se

2 kommentarer:

  1. Äh, jag klarar mig skitbra. Har inte känt nåt extremt sug efter nåt speciellt, förutom nu ikväll. Antagligen för att Nordin sitter och skriver 1000 olika jävla godissorter till mig hela tiden. Men det skulle jag bli sötsugen av även om jag inte höll på med GI.

    Och vem fan har svårast med det här? "Vad lite mat till lunch, jag blir inte määätt.", "Jag e hungig...", "Jag e jättehungrig.", "Jag har ont i huvudet.", "Jag vill äta en tomat", "Jag är jättebögen".

    Så går det.

    SvaraRadera
  2. Jag gjorde mitt bästa för att verka coolast bland du och jag. Det kanske inte gick så bra ändå. Nu ska jag käka 10-12 oliver.

    SvaraRadera