13 september 2006

Stoppa pressarna!

Jag måste bara tillkännage att jag spridit felaktig information i min förra post, då jag hävdade att Maria Wetterstrand var partiledaren med bäst musiksmak. Det e ju för fan Lars Ohly som står bakom denna eminenta lista:

1. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
2. Deep Purple - In Rock
3. Green Day - American Idiot
4. Queen - A Night At The Opera
5. Danko Jones - Sleep Is The Enemy

För att få reda på vad de andra partiledarna gillar för musik... kolla in denna länk:

http://www.kanelsaft.com/wp/2006/05/10/maria-wetterstrands-musiksmak/

Ja. Det stod och vägde mellan en röst på vänstern eller miljöpartiet för mig. Nu är saken avgjord. Lars, du får min röst.



Kristoffer Jonsson
kriz@dirtymischief.se

8 kommentarer:

  1. Ja, det är fanimig sanslöst bra musiksmak feministjäveln har. och du har ju rätt ändå Kriz att han ser ut lite som en hårdrockare i sin jeansjacka och så.

    Och Moderat-Fredrik har verkligen totalt jävla värdelös musiksmak. Jag är helt ärlig när jag säger att jag tycker definitivt mycket mycket sämre om honom nu när jag vet att han inte har nån känsla för musik. Japp, har man bra musiksmak så är man en bättre människa. Så är det. Dö.

    SvaraRadera
  2. Vad hade man förväntat sig då? Säg EN ENDA brat som har bra musiksmak?

    När han var ung så stod han hemma innan en krogrunda och tittade sig i spegeln i sin slekiga skjorta och slickade håret bakåt medan Abba pumpades ur högtalarna i bakgrunden och vitt vin dracks.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  5. Vadå nä? Du smackade ju in brats och moderater i samma fack ju. André är ju moderat och vissa skulle ändå tycka att han klär sig lite brat-style också.

    ...sen dog han?

    SvaraRadera
  6. ja. men jag menade att din beskrivning av hans "pep-talk" inte stämmer. min beskrivning e nog mer korrekt. reinfeldt är en wannabe-brat som egentligen är en mes.

    SvaraRadera
  7. jajaja.. vi har fuckat upp den här dialogen nu ändå. eller jag har fuckat upp den

    SvaraRadera