10 september 2006

The return of Daniel

Hej gott Folk! vill börja detta inlägg med att be om ursäkt för att ja e kass på att höra av mig samt aldrig skriver inlägg här.

Anledningen till att jag vart aningens frånvarande senaste tiden är att jag har arbetat ihjäl mig. Jag har jobbat hela dagen fram tills kl 17 på kåren, för att sedan efter middag arbetat vidare på ett utbyggandsprojekt till bildinsikt (det jag arbetade på hela förra året). Detta har vart aningens drygt men är sen i torsdags avslutat och levererat till Genihuset. Förhoppningsvis så kommer de inte komma fram så många buggar, HATAR BUGGAR! jo javet.. ja e en stor nörd.. :)

Ja ringde faktiskt te renisen tidigare idag, vi kom fram till att vi båda var kassa att höra av oss.. haha de stämmer bra det.
de e grymt me blog egentligen.. man snackar ju typ med sig själv fast alla andra lyssnar :) Iofs så känns de lite som om man alltid måste ha någon sorts genomgående fundering i bloggen.. eller typ nån kritik mot något i samhället..
eller så behöver man inte de å gör som ja gör nu å bara snackar bajs.. jaja.. fetfylla behöver dryftas känner jag. Jag skulle gärna bygga vidare på en ny version.. men inte själv.. utan vi skulle ha vart två eller tre stycken som kodar, Nordin? Svenke?

Nä nu tänkte jag sätta mig å glo på en district 13 å käka chips samt dricka cider (alkoholfri såklart, annars skare va öl).





Daniel Nilsson
daniel.nilsson1@gmail.com

2 kommentarer:

  1. Jä, vi är alla dåliga påatt höra av oss till varandra. Men det är ju därför vi har bloggen också. Genom den så samtalar vi lite ändå. och det är fint. Vi håller kontakten! JÄ!

    Ang. Fetfylla.. JÄ! Skönt att höra att du inte lämnat projektet helt och håller då Danne. Vi får sätta igång projektet lite mer framöver. Skynda långsamt liksom.

    SvaraRadera
  2. jepp... bloggen va en sehr guten idé.

    mm.. de vore kul å göra någe.. ifall vi gört i php så kan ju fler hjälpa till.. samt att de blir lättare med server osv..

    SvaraRadera