29 februari 2008

Plötsligt händer det.

Är det inte så de säger i den där ytterst dryga triss-reklamen? Något fint och oväntat händer diverse löst folk. Det är lite så det känns här nu. Musikpeppen är galen. Svenke sitter på en buss påväg hit (ett trasigt tåg snackas det om) och vi ska snart se Dillinger Escape Plan. Jobbless som jag är så surfade jag in på KB:s hemsida för att se vad mer det bjuds på i denna Rockbuffé de skapat för våren 2007.


Plötsligt händer det.


Jonathan Davis spelar på KB i Maj. Davis i lilla KB. Davis från mitt kära KoRn ska lira i en lokal som känns mindre än hans egen turnébuss i vanliga fall. Det är fucked upp och det är fan i mig ett tillfälle jag inte får missa, om jag så måste sälja min högra näve!
Senast jag såg Jonathan Davis var med KoRn förra året på Rock am Ring. Då framför uppskattningsvis 70.000 personer. Nu ska jag se karln på en scen stor som mitt kök och tillsammans med ett hundratal andra personer. Kontrasterna är slående. Peppen är stor!


1 kommentar:

  1. Något annat man inte får missa är Come on: Marknad! på café Barbro på söndag. Frulle för 25 pix.

    http://comeonmalmo.blogg.se

    SvaraRadera