11 augusti 2007

Jonas planerar

Jag kan ju börja med att jag i skrivande stund är onykter och ni måste därför ha överseende med min formulering och stavning. Det är nämligen så att jag, Olov och Henrik har varit en sväng på stan och tagit några öl. Det kom fram en brud på olles som frågande mig om jag var Rawks brorsa. Det tog ett tag innan jag fattade vad hon menade men sen berättade hon att hon va en gammal arbetskompis till dig Erik. Jag kommer inte ihåg vad hon hette men hon va snygg, hade svart hår och en piercning. Ganska het med andra ord.

Hur som helst har jag och Henrik lagt upp en temporär plan över kommande fester här hemma och den ser ut som följande:

-Onsdag den 29:e augusti är det surströmmingsfest.
-Fredagen den 31:a eller lördagen den 1:a är det utflyttningsfest för Christoffer med kräftskiva för dem som vill.
-Fredagen den 7:e eller lördagen den 8:e har vi inflyttningsfest för våran nya kombo

Datumen är ju inte skrivna i sten men det är i alla fall början på en plan av det som komma skall så gör er redo.

4 kommentarer:

  1. Brorsan smackar två inlägg i rad. PÅ fyllan dessutom. Kalas.

    Tjejen som du träffade på olles måste vara Louise antar jag. Hon jobbar här i julas. några månader. Eller två kanske. Kul kul:)

    Bra med upplägg på fester! Men kräftskivan borde vi lägga snart tycker jag. 31:a? två dgar efter surströmmingsfesten blir för nära inpå ju. JAg vill ha kräftskiva ytterst jävla snart!

    SvaraRadera
  2. Ja hon hette Lousie, träffade henne också i lördags på TC.

    Nu när du säger det så är det ju lite tight. Vi kanske ska ta kräftskivan nu på lördag istället? Jag är på, Jä!

    SvaraRadera
  3. Men när fan blire ferre?! Och får jag komma?!?!

    SvaraRadera
  4. Men för helvete, gjorde du en fredag-lördag! helvete lugna ner dig helvete helvete.

    kräftskiva på lördag är ju utmräkt. jag är sugen på kräftor!

    SvaraRadera