07 augusti 2007

ART IS RESISTANCE!


JAPP VI VAR LÄNGST FRAM OCH VI SJÖNG I MICKEN OCH DET VAR EN JÄÄÄÄVLA BRA KONSERT! Kolla in den fina bilden på oss som dök upp på nin.com 15 minuter efter konserten!

På bilden: Färne i mitten. Alex till vänster och Eriks hand mellan Färne och Färnes wingman (killen färne stått brevid på danmarkkonserten, annexet och nu på hovet)

Trent sa: "We haven´t been here in 10 years,now we've been here twice the last 3 months! We had a really nice day here in your beautiful city. This is a song from our new album Year Zero. It has sold zero copies here in Sweden... But you know what, I don't fucking care anymore. Share it and give to ypur friends or whatever!" *Sedan drar The good soldier igång*

ANNA vill bara säga: "Trent låt mig få suga din kuk i all evighet!"


Alex säger: "I have shouted RÄVA in trents microphone, and I'm in the picture also! Fucki'n AWESOME!! "


JA DET VAR HELT ENKELT EN SJUHELVETTES KONSERT med fett med nya låtar från YEAR ZERO och en jävligt glad Trent!





2 kommentarer:

  1. Nej, jag är inte med på den där bilden. Det där är efter konsertern och när näst sista låten satte igång (Head like a fuck) så blev jag insane och gick bakåt för att mosha. Vilket gick sådär. Jag höll på att spy av trötthet:)

    SvaraRadera
  2. Var inte handen brevid mig din? men hur som helst så var väl du där bakom mig? Eller hade du gått bak och röjt? ja det hade du visst. =) Minns det nu.

    SvaraRadera