05 augusti 2007

Bloggkort fran Malta

Jajjemensan! for de som inte visste det ar mr Skak pa Malta och bygger upp sin kraftbranna :D vi kom hit i sondags och aker idag om nagra timmar. Malta e ett jakla sjysst stalle, folket e typ som italienare, valdigt hjalpsamma och pratglada. Det finns typ igen brottslighethet har pa on, sa man kan lugnt strosa omkring me allt tekniskt pryttel a stashen.

For dom som inte vet de sa har jag aldrig vart pa charter, sa detta ar en valdigt ny upplevelse for mig. Vi bestallde all included, sa de e bara att ga fram te baren a saga.. cp-tangentbord.. "beer!" :D skitakul faktiskt.. samma me lokal sprit a vin. Vinet e for ovrigt hemmabryggt a smakar som nollevin.. huga..

saaaaa vad sager du ecke? detta maste vara min forsta bloggning pa ett tag :)

Sen ovrigt sa har jag och Lisa kopts lgh i sthlm for 1.5 mille! :D itne gratis de int.. men de e en sjysst lagenhet, sa de e bara a komma a halsa pa.. vi flyttar in i september.

na, nu ska ja ta a starta om mailservern pa jobbet (dom har tydligen inte haft mail pa hela veckan :D ) fran min supernalle, och sen ska ja ner till poolen a lasa Harry Potter och pimpla ol.

over och ut
/Daniel fran Sliema, Malta

2 kommentarer:

  1. Var först abra glad av ett inlägg men sedan ser jag att det är danne som skrivit. Å vad kungt pepp man blev då! BRA DANNE!

    som sagt du ser det behövs inte mer än 5 min att skriva et tinlägg! fan danne sluta inte med att skriva!

    Nu vet världen att du ska bli sthlmare nu med mig =)

    kung!

    ps. rättade till lite.. typsnitt verdana, storlek small och ettikett är användarnamnet. ds.

    SvaraRadera