09 augusti 2007

The boy is back in town

Jäää! Äntligen är jag hemma i Umeå igen och som jag har haft hemlängtan de senaste veckorna. Men sommaren har ändå varit kung och jag har haft roligt i Örnsköldsvik också men nu har jag lessnat på den staden och ser fram en underbar höst med mina underbara Umeåpolare.

Sen ska jag väl meddela till er som inte vet att Christoffer flyttar ut ur vårat kollektiv och vi kommer att ta in en ny person inom kort. Innan helgen är slut, eller tidigt nästa vecka, har jag och Henrik förhoppningsvis bestämt oss för vilken av kandidaterna vi väljer. Det är helt sjukt hur många som har hört av sig under den vecka som vi haft annonsen ute. Men kanske det sjukaste av allt är att av dem som har visat intresse, just nu 28 stycken, så är det bara två killar. Fast för mig spelar det fan ingen roll, känns bara roligt och skönt att få bo med en tjej igen.

Skulle det finnas någon som läser detta och känner att de vill flytta in i vårat kollektiv så är det inte för sent. Bara att du smackar iväg ett mail till nordin.jonas@spray.se och anmäler ditt intresse.

Hur som helst så betyder ju det att vi måste ha en inflyttningsfest där alla är välkomna. Nu när jag tänker på det så borde vi ju ha utflyttningsfest med Christoffer också… Låter som en plan.

Det finns två saker som måste ske inom en snar framtid och det är; kräftskiva och surströmmingsfest. Känner ni peppen sa ja’, smack! Det va ju succé förra året och det finns väl ingen anledning att detta år ska vara annorlunda. Fast i år vill jag att fler ansluter till oss surströmmingsätare så vi kan slå förra årets deltagarantal på fyra personer.

Jag återkommer inom kort med mer info om vår nya kombo och naturligtvis mer PEPP.

1 kommentar:

  1. Jag trodde Christoffer hade surat ur totalt och inte hört av sig i princip sen finalförlusten. är ni polare igen? fy fan.

    Kräftskiva ytterst snart! FUCK YES!
    Surströmmingssmackebonk ytterst snart. FUck yesah!

    Vi skulle kunna ha något av dessa mitt i veckan också, typ surströmming, bara för att. Liksom.

    SvaraRadera