16 augusti 2007

Det är kväll och jag babblar

Här sitter jag en kväll igen och återupplever minnen genom att slänga upp tre nya fester på verydrunk.nu. Och jag stormtrivs! Spana in bilder från NIN i tisdags och en gammal januari-fest men framförallt då MODO Hockey-bilderna om man är lagd åt det hållet - vilket ni är för ni är modoiter.

Det känns lite sådär löjligt och klyschigt att säga det igen men jag kan fortfarande inte fatta att MODO vann guldet. Det var för mäktigt. Och att jag på plats när det hände. Jag "slängde" i princip bort hela vinterhalvåret på förra säsongen och drog på i princip alla hemmamatcher, upplevde ett sanslöst slutspel men framförallt guldmatchen nere i Linköping. Fy helvete vad mäktigt. Jag ser bilder på en helt galen Erik med cp-norrmannen Per-Åge Skröders autograf i pannan. Nä, jag håller med Mange, jag vill uppleva ett guld igen så att man verkligen skulle kunna släppa loss och njuta totalt av det. Nu blev allt så overkligt på något sätt.

De lyckliga kompisarnas Le som en fotomodell-platta har snurrat i min winamp nu när jag uppdaterat och fan vad den skivan är kung. Jag kan sjunga med, utan att överdriva, iaf hälften av alla texterna och tänker på Svenke när jag hör skivan och nynnar med. Ja, det är för att jag är kär i dig Mr. Swoozah.

Och precis nu ”stör” Färne mig genom att säga att han glömde ge mig tre bilder till NIN-bilderna.. ååååh.. så jag har raderat den specifika festen och lagt till dessa bilder. Men då fungerade inte några bilder och jag var förbannad ett tag. Men jag tog bort och la till festen igen och vips så verkar det funka bra nu. Jä. Nu tänkte jag borsta tänderna och gå och lägga mig med en skiva, mitt alternativ när Linn sover på annan ort.

5 kommentarer:

  1. jävligt dålig stil att lägg aupp de kort jag fixat och täntke blogga om.

    jävligt dåligt erik.

    SvaraRadera
  2. det var som sagt mina kort och min jävla bloggidé och det sa jag åt dig. likt förbannat är du så jävla ego och visar fan ingen hänsyn.

    tappade totalt peppen för att skriva mitt inlägg. och skiter i att göra det. tack så jävla mycket erik.

    så jävla irreterad jag blir... du kan ju fan lära dig att respektera andra om man ber dig.

    SvaraRadera
  3. MEN HELVETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE vilken överreaktion Färne!

    Jag tackade ju dig i texten att det var hur grymt som helst att du lyckats fixa bilderna och jag fattade inte på dig att det var hur viktigt som helst att du skulle lägga upp dem på bloggen när jag redan slängt upp dem på Fetfylla.

    Nåväl, respektlösa ego-Erik utan hänsyn har iaf tagit bort bilderna nu. Tjo.
    Och dusvarar ju inte i mobilen...Natti

    SvaraRadera
  4. du kan behålla korten på sidan erik. har ändå raderat det jag höll på att skriva om så orkar inte skriva om det längre. Och lägga upp korten nu bara för att göra det känns meningslöst.


    så ha kvar korten som du hade tänkt det. Men du kan ju fan tänka lite någon gång innan du bara kör på, helst när jag säger att jag är pepp att blogga och ska lägga upp de där korten.

    Jo jag blir jävligt förbannad när du inte respekterar det man säger. Precis lika jävla irretad som du blir på kriz om han börjar oprovoserat slå dig eller liknande.

    Du får tycka jag överreagerar eller inte. Men jag tål fan inte när folk inte respekterar det man säger. Sånt skit tog jag förut men fan inte nu.

    Och ja.. jag blir jävligt jävligt het när sådana här situationer med visa respekt situationer och liknande dyker upp, du vet varför jag reagerar på det och du kan ju ha det i åtanke.

    SvaraRadera
  5. Ja, jag medger att jag inte tänkte efter så noga men jag trodde fan inte att det var såå viktigt för dig. då hade jag aldrig gjort det. Det var ju som sagt menat som ett tack till dig, bilderna var ju the shit och jag blev överpeppad.

    Men att be mig dra åt helvete och kalla mig massa saker och sen ignorera mobiltelefonen.. för en sån där liten sak.. nä, det är fan inte vuxet beteende och känns jävligt starkt överreagerat.

    Och det är ännu kassare att hålla en diskussion på nåt jävla blogger-kommentarforum. så fuck it.

    SvaraRadera