06 oktober 2006

Roadtrip mania
















Saknar Sverige, kollar fester på FF, tänker på er, saknar öl...sprit överhuvudtaget e svindyrt här i landet. Förstår inte att det finns så mycket alkisar här.

Roadtrip mania...det är något vi borde göra. Vi har ju pratat om att resa tillsammans. Jag o Lillis gjorde ju vår lite otippade sväng till Norge i sommras. Men när tar vi o gör en roadtrip tillsammans? Tre-fyra bilar, tält, bira och bensin o gör en 5-7 dagars tur ex genom Finland eller södra Norge på prov. Året efter kan vi dra ex genom Baltikum o Polen. Just Go Nuts...

Här borta är roadtrips det enda som finns på hjärnan. Det o studier. Jag kämpar fortfarande med LLQP testen. Gjorde mitt andra prov i går o borde få resultatet idag. Lite skakigt. Måste ha minst 100 av 140 för att klara. Om två v börjar min andra kurs, investment licensen. Så det gäller att jag blir klar, nuhh juhh.

i övrigt rullar det...ca -3 till -7 på nätterna o plus 12 på dagarna. Devon (grannen) e en nice dude som vi kollar film med o hänger med dagligdags. I källarn ligger skönaste poolen på ca 10 m som vi gärna plaskar i...har ni kollat in resfeber?

här kommer ett smakprov. :) http://www.resedagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=115307&section=undefined


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar