25 oktober 2006

Julkänslor - någon?

jag sjunger o lallar på julsånger, har gjort det sedan frosten började komma för en vecka sedan. Shit, o det är toklänge till julläge. Speciellt att fira jul utomlands. Jag får beställa julklapparna på netonnet o andra webbutiker o be dem slå in dem i julpapper me jullapp. :)

i övrigt rinner tiden iväg, snart nytt prov o snart dax för jobb. storfeskarn har varit i gång by the way, igår drog jag en whitefish (skum plutmuns fisk) i Nechako River som ligger sju min härifrån på blades.

på tors e de helloween så då blir det nog några bira med gänget på jobbet. till helgen får jag antagligen chans att hika lite med Anna igen. o kanske testa mina supersköna fiskedrag som jag har beställt från the states. gräshoppor me krokar, wako men det sägs att det ska funka.

hade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar