04 oktober 2006

Kalmar

Skum dag idag, blev väckt 08:45 av att telefonen ringde, det var chefen på högskolebiblioteket i Kalmar som ringde för att berätta att jag fått jobb där. Så nu ska jag alltså flytta långt söderut och börja jobba. Känns både bra och dåligt på samma gång. Känns ju inte så skoj att lämna alla man känner och flytta till en helt ny stad men ändå spännande på nåt sätt och få ett jobb och lön är ju inte helt fel.

Kommer nog att sakna Umeå till en början, får hoppas att Kalmar är en bra musikstad med mycket gig(Entombed redan i slutet av oktober men jag lär nog inte hinna ner tills dess). Förhoppningsvis blir det lättare/billigare att åka på större konserter i t.ex. Stockholm också. När jag hittat nånstans att bo och flyttat ner är ni självklart välkomna att hälsa på.

Close-Up-båten i februari känns fortfarande pepp också.

svenke


svenke

3 kommentarer:

  1. Fan det var det bästa jag hört! så nu åker erik med också? Eller är han fortfarande feg för att åka =)

    tycker det är grymt strongt av dig! men då får vi ta och hälsa på där nere!! cool!

    Grattis som fan!

    SvaraRadera