30 oktober 2006

Världens bästa rocklåt!

Anledningen till det här blogginlägget är två:
1. Att testa att det funkar fint att lägga in en Youtube-video i Bloggen.
2. Att visa världens bästa rocklåt. Japp, Rocket From The Crypt, ett av världens bästa rockband genom tiderna (som för övrigt har lagt ned tråkigt nog) har skrivit världens bästa rocklåt. Självklart är detta enligt mig. Men jag står för det. En rockdänga ska vara svängig, rakt på sak och med en cp-smittande refräng. Det är On a Rope. Ingen annan rocklåt klår den. Så är det. SMACK! Watch... and learn! (lite synd dock att ljudet är lite kasst synkat)

Nu ska jag lägga mig och lyssna på musik och läsa. Mer av mig får ni imorgon och jag vet att ni längtar!






Erik A. Persson
rawk@dirtymischief.se

2 kommentarer:

  1. ... och nu ser jag ju såhär i efterhand att det är bara halva videon som funkar märkligt nog. Åtminstone för img. Men så är det. Jag menar, bara det är ju fan ROCK! ROCK! ROCK! Äh.

    SvaraRadera
  2. hur fixar man in tube-film på bloggen?

    SvaraRadera