09 februari 2009

Projekt Hellacopters del II

Det tar sig. Lite för bra, för nu har jag slut på pengar och måste vänta tills nästa lön innan jag kan fortsätta jaga plattor. Höjdpunkten i samlingen är fortfarande förstapressen av Payin' The Dues som jag fick lägga 400kr för där tidigt 2000 när jag hittade den i Umeå. Gissar att den skulle gå för över 1000kr idag. Senaste tidens höjdare inkluderar City Slang -sjuan signerad av Dregen himself och förstapressen av splitten med New Bomb Turks som är tryckt i 250 exemplar. Tyvärr var den senare dyrare än jag hade räknat med men jag kunde inte släppa den när den väl dök upp på auktion. Så här ser det ut fram tills idag.


3 kommentarer:

  1. Mustigt! Sen måste du ju införskaffa ett bankfack eller kassaskåp eller liknande ;)

    SvaraRadera
  2. I alla fall ett stort skåp som är Heffemeistersäkert. ;)

    SvaraRadera