24 februari 2009

Konsertvåren 2009 börjar ta form

Här är en lista på konserter som jag planerar att gå på under våren. Och det är nu du ska spana in KB:s kalender för att se vad de har att erbjuda Fredde (så att du kan locka ner mig till Malmoe)!

20 februari - AC/DC (Globen)
26 februari - Danko Jones (Tyrol-Gröna Lund)
28 februari - Judas Priest +Megadeth & Testament (Globen)
7 mars - Metallica (Globen)
8 mars - Metallica (Globen)
15 mars - Thåström (Cirkus)
24 mars - Burst +The Ocean (Debaser Slussen)*
21 april - Satyricon (Klubben)


Fuck yeah!?

* En mycket god ursäkt för att hälsa på här i Stockholm Svenke!





James tycker också att det är djävulskt coolt med konserter

4 kommentarer:

  1. boka in 11'e april, för säkerhetsskull.

    SvaraRadera
  2. 11 april - Hemligt band (Hemligt spelställe)?

    SvaraRadera
  3. På måndag kommer pappa berätta om liveåret 2009. Jag är i Peking nu, annars hade jag dunkat upp min text redan. Det blir som vanligt ett bra år.

    tallica x5
    Rock am Ring
    Danko Jones m.m.

    Sen så kommer jag ta chanse att se ett av de coolaste banden på planeten. Ett band som nyss utannonserat sin återförening med obligatorisk sommarturné i europa. En av världens mest inovativa musiker frontar bandet, om ni nu inte fattat vilket jag pratar om vid det här laget. :)

    SvaraRadera
  4. Ja fan, jag läste ju det där igår nånstans. Fuckin' Faith No More med herr Patton i täten. God damn

    SvaraRadera