26 augusti 2008

My Apocalypse

Vaknade i morse och var bara allmänt trött och seg. Men jag startar i alla fall datorn och loggar in på Mission: Metallica för att se om det var något jag missade igår kväll… Och visst fan gjorde jag det! Metallica har ju för fan släppt ytterligare en låt från det nya albumet för allmänheten att ladda ner. På Metallica.com skriver de följande: ” Cleanse your palate before you taste this, cuz you're gonna need it...”. Efter att ha lyssnat igenom låten fem gånger kan jag inte annat än att hålla med, för hela låten är som en skenande buffelhjord och en ganska stor kontrast till The Day. Jag är alldeles för peppad nu för att kunna ge en bättre beskrivning. Iväg med er till Metallica.com, Mission:Metallica eller Metclub.com och ladda ner den istället. Om du fortfarande sitter och läser den här skiten måste det vara något fel på dig!

Det som började som en jävligt seg 25-årsdag verkar nu bli den bästa födelsedagen någonsin. Tror inte jag varit så här glad över en ”present” sedan jag fick den där tekniklego-bilen för X antal år sedan. METALLICAAAAA!!!!

7 kommentarer:

  1. Men jävla helvete och satan. Här sitter jag på jobbet och kan inte lyssna på låten just nu. Gaaah. Får tanka på lunchen då.


    GRATTIS BRORSA'N SA JA HELA TI'N SA JA!

    Jag och lillen kommer snart upp till Ume och då sup' vi ner dig! puss

    SvaraRadera
  2. Ja, Satan så bra den är! Fan i helvete. Försökte ringa dig och säga grattis innan jag läste det här, men du svarar ju int dammit!

    Grattis North By Northwest! 25 bast. How does it feeeeeeeel? Suck. Suck. Suck.

    SvaraRadera
  3. FUCK! FUCKELIFUCKFUCK! Nu har jag hört låten. KRK är bäst. HAHA! Fan vad kung

    SvaraRadera
  4. Kuken etc, kan inte lyssna på den förrän 21.30 ca. Tänk om jorden förintas innan.

    SvaraRadera
  5. Jag kan ägna mig åt onani till den här låten och TEXTEN i några dygn framöver. Helvete vilken cool text. Old School!





    Claustrophobic, Crawl out of this skin
    High Explosive, Reach and pull that pin
    Fear Thy Name: Extermination
    Desecrating hail of fire

    So we cross that line
    Into the crypt; Total eclipse
    Suffer unto My Apocalypse

    Deadly Vision, Prophecy reveal
    Death Magnetic, Pulling closer still
    Fear Thy Name: Annihilation
    Desolating hail of fire

    So we cross that line
    into the crypt; total eclypse
    Suffer unto My Apocalypse

    My Apocalypse

    Crushing Metal ripping skin
    Tossing body manequins
    Spilling blood bleeding gas

    Mangled flesh snapping spines
    Dripping bloody valentine
    shattered face spitting glass

    Split apart
    Split apart
    Split apart
    Split

    Spit it out

    What makes me drift a little bit closer
    Dead man takes the steering wheel
    What makes me know what time to cross over
    Want to repeat until i feel

    See thru the skin the bones they are rattled
    Future and past that disagree
    Flesh falls away the bones they all shatter
    Pass time to see the end in me

    See the end in me

    Claustrophobic, climb out of this skin
    High explosive, Reach and pull that pin

    Violate; annihilate
    lose into my eyes
    Obliterate; exterminate
    If not accept; deny

    Fear thy name as hell awakens
    Destiny in hail of fire

    So we cross that line
    Into the crypt; total eclypse
    Suffer unto my apocalypse

    Tyrants awaken my apocalypse
    Demon awaken my apocalypse
    Heaven awaken my apocalypse
    Suffer forever my apocalypse

    SvaraRadera
  6. Grattis till 25 f**kin' jävla år!!! :D

    SvaraRadera