19 augusti 2008

Metallica-peppen tog nytt rekord!



Det är surtisdag och jag tvättar kläder och lagar middag och är seg...

Äh, jag sitter här och försöker skriva ett blogginlägg samtidigt som jag peppar ihjäl mig med Kriz på MSN.

Pang! Boom! Smack! Massa nya Metallica-grejer på en gång. Jag listar dom:

1. Gå in på Metallica.com och klicka dig vidare på nyheten "A little taste of death". Två ljudklipp från två låtar. Låter fett som satan. Och det ena klippet är ju introt från The New Song. Fan vad bra det låter.

2. Spana genast in dagens första Fly On The Wally-klipp. Låten som Rob spelar bas på ÄR thrash. Dra åt helvete.


3. Det mest exklusiva till sist, och det är lika bra att jag copy-pastar Blabbern:
"METALLICA's new single, "The Day That Never Comes", will be premiered exclusively on Zane Lowe's show on BBC Radio 1 this Thursday, August 21 between 7:00 p.m. and 9:00 p.m. UK time"


7-9 UK time är alltså 20-22 svensk metal-tid. Nu på t-o-r-s-d-a-g snackar vi alltså, då får vi höra det första som Metallica släpper på fem jävla år. Eller 1826 dygn. Eller 43800 timmar. Eller 2 628 000 minuter. Länken till radioprogrammet: http://www.bbc.co.uk/radio1/zanelowe/index.shtml

2 kommentarer: