30 augusti 2008

Dax att börja spela GTA

Japp det var faktiskt ett litet tag sedan jag skaffade GTA 4 vilket är ett ballt spel. Tyvärr så har ju jag levt nått sthlms-liv då jag endast tagit mitt jobb till 100% och skyller på att jag aldrig har tid att göra roliga saker som att supa, se film och spela spel. *fy fan vad jag hatar sånna människor* Men nu när jag äntligen är klar med min lya. Pimped and done med cd-skivor i ordning osv... så är det äntligen dax att ploppa in gta i den nästan orörda PS3:an och slå på den nyuppsatta full HD projektorn och faktiskt bli ett med GTA. *precis som Alex S*





1 kommentar:

  1. GTA är the shit, och ett spel som räcker länge. Men jag har inte spelat på ett tag nu måste ta och spela klart det snart Men det är ju svårt eftersom man kan göra så mycket annat; som att dejta tjejer och gå på strippklubb.

    SvaraRadera