18 oktober 2008

Mexitallica

Jag är lycklig ty jag har ståplats till båda Metallica-konserterna 7:e respektive 8:e mars (jaja, Gammelfarsa Fred, kom igen bara!). Det känns iaf jävligt bra. The Metallica Club är the shit. Sen kan ju ni vanliga dödliga stjärtgossar försöka köpa en biljett bäst fan ni vill på måndag. I’m all calm baby! Det blir min tolfte och trettonde konsert med Metallica.

Spana in klippet nedan. Metallica lirar TDTNC på ” Los Premios MTV Latinoamérica 2008" i Mexiko. Nån awardgala av nåt slag. Hursomhelst… Metallica gör det jävligt bra. Förra gången de lirade låten på nån show i London gjorde de bort sig – det lät fanimig förjävligt. Otajt och orepat och allt. Kolla då in detta klipp. Metallica har repat. James har gått ner x antal kg och kolla på vad Gud har på sig. En väst, och inget under. Old school. Och kolla frillan, snälla James, låt håret växa lite mer. Han har den ultimata Bikerlooken. Hela bandet ser nästan mexikanskt ut tycker jag. Utom dansken. Rob skulle kunna vara mexikan, samma med Kirken. Men spana in James framträdande. Jag har inte sett han sådär peppad på flera år. Jag älskar när han tar över sådär totalt. Kirk, som känns som en lillebror, står på den högra sidan och sneglar på tok-James och ser upp till honom a la 80-tals-Metallica. Det här framträdandet lovar gott inför den kommande turnén. Hell yeah.

2 kommentarer:

  1. Någon överpeppad kille springer ju in på scenen.

    Mäktigt se dem stå på rad där vid 7.49 - 7.54.

    Jag vill också ha en biljettjävel!

    SvaraRadera
  2. Men fan, stäm gitarrerna!

    SvaraRadera