17 februari 2007

This is someting you newer can understand!

Detta är viktigare än något om mitt nya sthlmsliv eller att jag ser helt perfa nu!

Ligger nämligen med mina nya laptop på golvet och lyssnar på trents nya singlar och funderar över hur fet guds hands är! Ok.. veckan började mongo... Helt avsliten från alla nyheter och internet ringer man Erik och han berättar en sjuk historia... Fattar nada, fattar inte va fan Erik snackar om.

Citat av Erik: Jag fattar fan inget! Lixom för stort för mig! Svenke säger att Trent spårat ur! Jag fattar fan inget!


Nått i det stilen var mitt samtal med Erik. Ett samtal som tar dagens samhälle till sin spets! Year Zero = global warming + Terrorism + jordens undergång + sjuk religon! JA vad sak man säga! Trent gör det igen!!! Grymt Koncept! Verkar först lite för battlestar galactica flummigt, men llåter man det smälte så fan så sant det ändå är!

Lyssna och njut av nya singlarna på myspace! http://www.myspace.com/nin



Fredrik Fernlund
fernlund@gmail.com

3 kommentarer:

  1. hehe.. min kollega säger samma sak... men han är impad över hur man kan känna en sådan passion över musik.

    SvaraRadera
  2. ja nu slår det mig att du hänvisar på min rubrik.. hahahah

    SvaraRadera