27 februari 2007

Förkylning #@+½~*!

Förkylning och helvete! Jag hatar att vara sjuk, är dock första gången i vinter som jag blir sjuk men det är ändå ett jävla helvete. Misär. Aja, ska inte prata om sådana tråkiga saker nu.

Igår så formaterade jag datorn, äntligen... va ett tag sen. Oj va tvungen att gå och nysa massa. Uh. Hatar dessa nys-attacker. Okej, ja nyformatering... ska lära mig flash på några veckor nu, själv, sen läsa flash B 5poäng. Ska bli jävligt spännande. Kursen vi läser nu tar upp photoshop, vi lär oss retushera folk så dem ser ut som fotomodeller : ] Jätteroligt. På tal om det så måste jag fortsätta med mina photoshopuppgifter med, ja jag har mycket att göra men det är roligt!

I måndags åkte Malin till Thailand, jag blir så jävla avundsjuk. Tänk att få ligga på stranden i solen och bara ta det lugnt. Skulle egentligen följt med, men har inte råd. Sparar fruktansvärt mycket pengar nu så jag inte ska behöva jobba något i sommar.

Näe, dags att snora mig lite till. Hejdå!



Elin Nordin
eli_north@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar