21 februari 2007

Metallica lirar på Stadion 12:e juli!


Jahapp, där tappade jag all jävla seriös koncentration.

Jag hade faktiskt börjat hoppats men vågade ändå inte riktigt tro på det. Men så kom nyheten - och jävlar vilken nyhet det är!

Metallica ska spela på Stckholm Stadion i Stockholm den 12:e jävla juli 2007! Japp, denna härliga sommar. Haha! Fuck yeah!! Helt jävla magnifikt. Och jag är överlycklig.

Och nu därför till allvaret. Biljetterna släpps jävligt snart och därför måste vi bestämma hur vi ska göra. Hur ska vi lägga upp denna härliga Metallica-omgång? De kommer även att spela i Oslo 10:e juli och Helsingfors 15:e. Ett förslag är att vi ser Metallica både i Oslo och Stockholm. Vad sägs om det? Vava?

METALLICA!



Erik A. Persson
rawk@dirtymischief.se

3 kommentarer:

  1. helvette hur kung är inte detta! är jävligt på allt detta! METALLICA!!!

    count the cunt in! 1-3 konserter jag är på! 2 minst typ!

    SvaraRadera
  2. Ändring i planeringen. Stockholm 12:e och Helsingfors 15:e känns mer på. I mitt tycke. Och andras tycke.

    SvaraRadera
  3. Jag drabbades av nån kollaps i morse och glömde ringa. Som tur var fick jag en ståplats av min lillebror. Så jävla peppad! Hoppas dom kör Orion nudå.

    SvaraRadera