04 februari 2007

Kundbesök o smash

Hello,

fan, en roadtrip. det är grymt kul att läsa om planerna. önskar jag kunde vara hemma. då hade jag i alla fall kunnat tänkt o funderat på att följa med. nu sitter jag mitt oppi fooking Alaska på ett hotell o bloggar.

här har jag kundbesök och gör pr uppdrag åt företaget i ca en vecka o sedan bär det av söderut igen. hörni, jag kommer hem den 18'e maj ;) längtar till den svenska sommaren. biljetterna är bokade och allt är fixat.

måste bara sälja bilen här mm för att ordna allt innan. häromdagen smashade någon rutan på den gröna faran Bella. jävla skit. mycket jobb med alla besök hos polis och försäkringsbolag och så kostar det mig $120 för att ordna det.

höres, tills vidare men i sommar ska vi fan ses! jag blir i övik under minst tre år framöver nu.

/ Andre

2 kommentarer:

  1. 18:e maj?! Helvete, det är ju snart ju! Tiden går fort när man börjar bli gammal!

    Coolt att du är i Alaska. Det känns väldigt väldigt avlägset på något vis. Jä.

    Men på sikt är det ju ändå minnesvärt värt att nån idiot har dunkat sönder rutan på bilen. Då har du liksom fått uppleva kanadensisk polis och allt.

    Jaja, vi ses om några dagar då;)

    SvaraRadera
  2. Fet fest den 18e maj då !!!! Wohohoooo!! : ]

    SvaraRadera