25 februari 2007

Thailand och jobb!

Det var ett tag sen man bloggade men bättre sent än aldrig. Nu är det bara 5 dagar tills jag åker till sol, värme, underbara sandstränder, paraplydrinkar, god mat och trevligt sällskap. Thailand hägrar och det ska bli fantastiskt skönt att få tillbringa 16 dagar där. Har aldrig varit där förut så det ska blir intressant. Satt och funderade häromdagen att man varit utomlands ganska mycket de senaste 2 1/2 åren. 6 veckor i Indien, 1 vecka i Ukraina och 1 vecka på Zakynthos i Grekland. Innan dess hade jag aldrig varit utomlands så det känns som om man försöker kompensera för allt man missat.

När jag sen kommer hem från vad jag hoppas är paradiset så är det dags för nästa småtrevliga sak. JAG HAR FÅTT JOBB!!!! Det känns så sjukt underbart djävla härligt. Nu får man tjäna pengar och slipper läsa Socialpsykologi A bara för att få CSN pengar och dra på sig ännu mer lån och ändå inte ha några pengar att göra av med. Men från och med 20 mars och minst till 31 mars 2008 är jag socialsekreterare på beroendeenheten i Örnsköldsvik. Nu blir det champagne och en god middag i goda vänners lag på tisdag och sen en sväng ner på stan för att fira.

Blir det fel på fonten och storleken som vanligt så är det inte mitt fel. Jag har på Verdana och Small. Bara så ni vet det.

1 kommentar:

  1. Du knäcker! Jag sa grattis tidigare på msn, men grattis igen. Nu kan vi lucha i stan o vara vuxna. ;)

    SvaraRadera