09 februari 2007

En veckas praktik avklarad

Ja då har man "jobbat" eller praktiserat om man så vill över en vecka. Vill inte ens nämna nå nördiga datasaker jag gör för då kommer ni somna, men jag tycker iaf att det är jävligt intressant och lärorikt, det är extremt mkt nytt att ta in. Snittåldern ligger väl på ca 45 år :), men det är jävligt bra för rutinen och kunskapen som finns på ett sånt ställe är inte att leka med :)

En anna jävligt bra aspekt med allt detta är att jag promenerar 30 min till och från jobbet så en timmes prommis per dag är ju inte helt fel heller för en GI-man som jag. har tappat 5kg för tillfället, nu är det bara ett par kg kvar till matchvikt YEAH!.

Nu ska jag snart ner till rockbaren och lira av grabbarna lite pengar och lite whiskey ska nog gå ner också.

PEACE!





Erik Rehnmark
erik.rehnmark@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar