09 februari 2007

Hit, dit och framåt...

Jodå, Färne nog fan är Sthlmarna allt du säger. Den stora massan iaf.

Jag har en fransos till chef här, fanskapet skulle ha sig en omgång han med. Snacka om att vara burdus. I går skulle jag ha fått min promotion till Supervising Associate. Men int fan blev det av. I förra veckan var han supernöjd med mina resultat.

Nu har han fått slag och klagade på så gått som allt jag hittils gjort. Allt från upphandlingar till kontrakt där vissa detaljer har saknats. Under förra veckan skrev jag åtta kontrakt, mest på hela vårt kontor. Men då klagar han på mina paketlösningar och hur kontrakten och alla adendum var utformade, plötsligt blev han petig. Som själv ofta får besöka kunder två-tre ggr för att låsa affärerna och få detaljer påskrivna. Grr...

Men motgångar sporrar, kan hända att han vet att jag gillar utmaningar. Till veckan bär det av västerut för mig. Åker mot Prince Rupert (bygger just nu en av världens största hamnar för djupgående båttrafik), för upphandlingar.

Snart är det banne mig sommar. Bastukväll o bad i Brunnsnyland första helgen juni? Något planerat.
Sedan är det också gäddfiske premiär någon gång där i slutet av maj i Täftesjön. Någon som är på?

Jonas, ska du lira golf i sommar?

1 kommentar:

  1. Gäddfiske!!!!! Woho. Är grymt peppad! Ska premiärfiska på Norrbyskär med, fan vad jag längtar : ] Basta och bada i täftesjön, låter najs.. det är jävligt mysigt och bada där längst bort mot ån där det som blitt en sandbank. Hatar dock då man åker ner i sanden långt.. blir rädd då. Haha. Sjukt ändå att man som börjat smyg-längta till sommarn, vill dock fortfarande att det ska bli flera meter snö innan dess. Näe, tillbaks till hemtentajäveln. Ses : ]

    SvaraRadera