04 juni 2008

Syslöjdslektion med Kat von D

Jag var en av de få killar i min högstadieklass som hade syslöjd och det ångrar jag inte för en sekund. Själv är bäste dräng och att kunna sy ihop ett par trasiga jeans eller fixa till en knapp som man råkar tappa är för mig en självklarhet.

Men tack vare den moderna tekniken finns det ju faktiskt inget behov av syslöjd i grundskolan lägre. Nu kan man ju till exempel få en lektion av Kat von D i hur man klipper-sönder-stylar-om en t-shirt.



Så nu vill jag att alla tjejer där ute tar lärdom och fixar till några coola t-shirts att bära under sommaren.

3 kommentarer:

  1. Du är så jävla kär i den där Kat så det finns inte! Glöm henne! Leta på hemmaplan!

    SvaraRadera
  2. MH har lyssnat på sex låtar.

    http://www.metalhammer.co.uk/news/article/?id=48416

    SvaraRadera