15 juni 2008

Coming This September

4 kommentarer:

  1. Death Magnetic, titeln växer för varje minut! En snubbe på blabbern kommenterade titeln såhär:

    "A person or thing who attracts death wherever it goes.

    Sounds pretty badass to me"

    HUR JÄVLA BALLT SOM HELST!

    SvaraRadera
  2. Nej alltså, jag tycker det låter som en titel från nån demokassett upphittad i Boden 1990 eller nåt. Men detta är bra, mina förväntningar sänks.

    SvaraRadera
  3. Hur var din inställning till titeln St. Anger då Harmonisk? Bättre eller sämre än Death Magnetic?

    SvaraRadera
  4. Minns inte vad jag tyckte om titeln St.Anger när det begav sig, kanske jag ändrar mig om det finns en låt som heter så och jag läst texten. Just nu ligger min förväntan på ca 6,9 av 10. Känns lagom. Tror det kommer vara en hel del låtar som är för repetetiva, som på St.Anger, men den kommer innehålla bra många riktigt bra låtar också. Jag har kommit till slutsatsen att det nog inte finns ett ena band som gjort sin MOP i slutet av karriären, de flesta band göra sina mästerverk när de fortfarande kämpar sig uppåt. Hungern.

    SvaraRadera