23 juni 2008

1,000,000: live from rehearsals

Trent har smackat upp ett klipp där den nya liveuppsättningen lirar igenom andraspåret från The Slip. Låten är betydligt bättre live än på skiva. Trent är sig lik, Allesandro är italienare och söt men inget mer, nya basisten ser rolig ut men verkar skilled... men Mr Freese dominerar fullständigt som vanligt. Jag hade offrat ena pungkulan för att kunna spela trummor som honom... Och Robin är tillbaka, och Robin är the shit! The Slip!

Spana in:
http://www.nin.com/1000000.html

Och jag har snart klarat MGS4. Och jag vill berätta om allt som har hänt fast det vågar jag inte för då dödar Anna mig eller nåt. Men dra åt helvete vilket bra spel. Jag är helt tagen.

Och så köpte jag en ny kostym idag. Hur snygg som helst.

4 kommentarer:

  1. Och när jag tänker efter, sedan när jämställdes DÖDA med att sluta läsa något? Märkligt!

    SvaraRadera
  2. orkar int glo. orkar inte köpa nå NIN eller ladda ned ens. knappt.

    vad jobbar du med där nere egentligen?

    SvaraRadera
  3. Tittade. Vilket jävla bra ljud. Basisten är Becks gamla basist. han ser ut som en seriefigur. Trummisen har snott Lars frisyr. Hmm.

    SvaraRadera