11 juni 2008

Min idol!

Jag har suttit och lyssnat på Mustasch senaste platta, Latest Version of the Truth, nu på morgonen. Hela plattan är jävligt bra men låten Double Nature sticker ut som en klar favorit och videon till låten är snygg som få. Därför surfade jag ut på YouTube och försökte söka redan på sagda video. Men väl där stötte jag på något mycket bättre… nämligen min nya idol!

Han är pirat, en jävel på att sjunga och rock som få. Spana in klippet på människan som kommer att förändra ditt liv för alltid.


Nu när du har gjort det kan du ju också passa på att kolla in Mustasch – Double Nature.

2 kommentarer:

  1. Double Nature. Så grymt bra låt. Så grymt cool video.

    SvaraRadera
  2. Äh, ungen ska ha spö!


    Välkommen till Double Nature-peppen! Första stycket:
    http://fetfylla.blogspot.com/2008/02/de-ultimata-motsatta-coverbandnamnen.html

    SvaraRadera