15 december 2009

The Big Four IV = Verklighet!

Kommer ni ihåg den här följetongen om the big four:

http://www.smackebonk.se/2009/09/big-four-metallica-slayer-megadeth.html


http://www.smackebonk.se/2009/09/big-four-part-ii.html


http://www.smackebonk.se/2009/10/big-four-part-iii-kirk-e-bog.html



Detta kommer nu att ske, på riktigt, till sommaren, i Europa, 2010!

Än så länge är det följande datum och spelningar som är klara:
16 Juni, Warszawa, Polen – Sonisphere
19 Juni, Prag, Tjeckien – Sonisphere

Mer info här:
http://www.metallica.com/index.asp?1=1&item=602847



Citat från alla fyra banden:

Lars: "...what a mindfuck! Bring it on!"
Kerry: “It's about fucking time..."
Dave: "This is a "once-in-a-lifetime" opportunity for Heavy Metal "Fans""
Scott: "...not only will we live up to the expectations, we will shatter them!!

Det här är så jävla coolt så det finns inte. Och det är verkligen dags för en ny Wasteresa! VAD SÄGER NI!?


13 kommentarer:

  1. Känns jävligt gjutet! Just de två dagarna som de spikat är klockrena då de ligger mitt mellan Roskilde och Rock am Ring! Jag är pepp! Hur smakar Prag? Klockrent land och klockren stad är min spontana reaktion?!

    THE WASTE FOUR IV !

    SvaraRadera
  2. Aldrig varit där så jag föredrar helt klart Prag före Warszawa.

    The Waste Train
    The Waste Boat
    THE WASTE FOUR IV!!!

    SvaraRadera
  3. Prag är ett gryyyymt land! Varit där ett antal gånger.
    Samt känner folk där och. Prag kan jag verkligen och vet de shyssta hotellen

    jag känner mig pepp

    SvaraRadera
  4. HELVETE, kom till Sverige. CSN-slavar/pappalediga människor har int råd med någon lång resa.

    SvaraRadera
  5. Buster - Big four kommer inte att bli en realitet i Sverige. Där är det Maiden som headlines.

    SvaraRadera
  6. Så var det ju. Ok, men Norden då.

    SvaraRadera
  7. Prag är en grym stad, vore sjukt kul att åka dit igen. Samtidigt skulle jag hellre åka till Warszawa eftersom jag aldrig varit där, eller i Polen alls för den delen! =)

    SvaraRadera
  8. Prag låter i sanning bättre! Men vi får avgöra det demokratiskt om det blir diskussioner!

    Frågan är hur vi går vidare med detta? Snacka allvar här i jul?

    SvaraRadera
  9. When Jesus saves
    the metal militia
    into the lungs of hell,
    we'll got the time!

    SvaraRadera
  10. Jäss, vi snackes på MAX!

    Judge, KUNG! Briljant!

    SvaraRadera
  11. Jag är med på resa! Inget snack! :) Styr upp ett inlägg om vad ni kommer fram till på Max!

    SvaraRadera