13 september 2009

Konsumera i ditt intresse!

Jag gjorde skivbutiksrundan igår på St. Eriksplan men gjorde inget skivfynd. Istället köpte jag Cliff Burton-biografin To Live Is To Die på Repulsive Records! Kung. Jag har inte läst ett ord ännu, bara luktat och tittat på bilderna, men jag lovar att återkomma när jag har läst ut den.



Idag åkte jag in till Webhallen och köpte Batman: Arkham Asylum. Jag har blivit grymt sugen på att spela det efter att ha spelat demot samt läst alla positiva recensioner. Kung!


Och så blev det en skivbeställning också.
Alice In Chains – Black gives way to Blue – jag är inte lika peppad som Pappa men det känns som att detta kan bli något extra
Paradise Lost – Faith Divide us - Death Unite Us - Limiterad i 2 CD mediabookformat med läderfodral, 24-sidig booklet och extra låtar!
Neurosis - Through silver in blood – Jag har velat ha den här skivan hur länge som helst nu men den har inte funnits tidigare på varken Ginza eller CDON så min plan var att köpa den begagnat nånstans. Men jag säger såhär, den som överhuvudtaget hittar en Neurosis-skiva begagnat får en tusenlapp av mig. Folk säljer, förståeligt nog, inte sina Neurosis-skivor.
Megadeth – Endgame – Jag har plöjt skivan via myspace-sidan i två dagar nu. Dave Mustaine är gud.
Sen råkade jag köpa två klassiska David Lynch-filmer också – Lost Highway och Wild at Heart.

1 kommentar:

  1. Kung! Jag är sjukt peppad på Batman-spelet med men måse tyvärr vänta med det. Pengarna räcker inte till. Har lyssnat ett par varv på Endgame och den är riktigt riktigt bra. Herr Mustaine kan sin Thrash. :)

    SvaraRadera