07 september 2009

Det första vettiga inlägget angående iphone.

Eftersom det fullkomligt regnar inlägg om iphone, appstore, spotifucked, och annat som jag snart kräks åt så tänkte jag dra mitt strå till stacken. Fast det här strået är finare och bättre än alla andra strån. Det är dessutom den enda vettiga anledningen till att skaffa sig en iFån. En komplett, fullt fungerande c64-emulator. Finns att köpa i ifånbutiken för futtiga 40 pistoler. Slå till eller var en förlorare!

http://www.c64iphone.com/

2 kommentarer:

  1. Tråkigt att du inte uppskattar mina inlägg men ska själklart kolla in detta tips.

    SvaraRadera
  2. Hehe jag uppskattar dina inlägg Färne. Var mer en vänskapligt sätt att retas för att du ibland är den bästa reklampelar en applikation eller tjänst någonsin haft. ;)

    SvaraRadera