07 september 2009

Det var en sjuhelvettes röjig fest igår!


Det var nog en av de bättre festerna igår. Det började lite klent med 2 pers i runt åtta snåret och poff vid nio-tiden så var vi 30 pers! Fyllan blev total med bål och bjud-öl! Det blev fetfylla som på de gamla goda tiden! Allt är dokumenterar med kort och film! Har aldrig skrattat så mycket som när jag kollade på korten! Saknar gamla fetfylla... One day it will resurrect!

ps. Vi kommer köra julfest i denna lokal igen. Inbjudningar vill komma via facebook ds.

2 kommentarer:

  1. Japp, det var fan kung igår! En klassisk fyllefest! Bra folk också, och mycket folk. Den där festlokalen är the shit.

    SvaraRadera
  2. Kung! Lät jävligt kul alltså. Bara ordet fetfylla fyller mig med grymma minnen jag är glad att jag har och lika grymma som jag önskar jag kunde glömma. ;)

    Naked on the internet since 2005! ;)

    SvaraRadera