13 maj 2009

Neurosis spelar i Stockholm 1 juli!

Just det, världens tyngsta och på många sätt bästa band kommer till Sverige. Jag såg Neurosis när de var här senast 2007 och det var tveklöst det årets bästa konsert och när jag funderar lite vidare så är det en av de bästa konserter jag någonsin, alla kategorier, har upplevt. Detta får man alltså inte missa på något sätt! Dessutom är detta ett band som spelar live djävulskt sällan...

Köp biljett nu för jag är rätt säker på att det tar slut jävligt fort!

http://smackebonk.blogspot.com/2008/02/terupplev-vrldens-bsta-konsert-2007.html

http://www.debaser.se/kalender/2266/

5 kommentarer:

  1. Har redan en biljett! :)
    Och som "förband" får jag Nine Inch Nails, Faith No More, The Mars Volta, Down, Slipknot och ISIS.

    Spelar inte Dillinger Escape Plan runt den tiden med?

    SvaraRadera
  2. Börjar inte Roskilde dagen efter Neurosis-spelningen? Eller du menar kanske att man får betrakta resten som förband ändå (fast de spelar efteråt) eftersom Neurosis KROSSAR! Ska du se Neurosis i Malmö eller Sthlm?

    The Dillinger Escape Plan
    - 02 jul 2009 20:00 DEBASER [HEADLINING] MALMÖ

    SvaraRadera
  3. Jag ser Neurosis på Roskilde i stället. Det var det jag menade med att jag har biljett. :) Min fråga om Dillinger var mer om dom lirade i Stockholm. Drar till Roskilde direkt efter Metaltown så jag missar ju både Neurosis och Dillinger i Malmö.

    SvaraRadera
  4. Aaaah.. fett.

    Dillinger spelar bara i Malmö, faktiskt. De flesta band kommer ju upp till Sthlm också men inte denna gång. Jävligt surt för mig. Samtidigt så kan du inte skryta eftersom du ändå missar dom;)

    SvaraRadera
  5. Fast jag såg dem ju två gånger förra året så jag överlever en miss i år. Jag får stå ut med vad som kan vara NIN:s sista turné på vädligt länge i stället. ;)

    Förresten. I november ser jag min 12:e Metallicaspelning Erik ;)

    SvaraRadera