13 maj 2009

Väldigt väldigt snart...

8 kommentarer:

  1. Fittblogg! Kan vi inte få en vettig layout på det här skräpet?

    SvaraRadera
  2. Färne har börjat med detta. Har du några önskemål i övrigt?

    SvaraRadera
  3. SJukt jävla grymt klipp förresten!

    SvaraRadera
  4. komiskt att du säger detta just nu Fredde.. hade precis samma tankar i skallen.. sedan råkade man ju radera blogglayouten av misstag.. nu är detta fixat med vad jag hoppas ska känner cleanare och bättre. Sjävlklart är det lite nya saker man måste vänja sig med.

    SvaraRadera
  5. "Fittblogg" är tillägnat den gamla tragiska layouten. "Kungblogg" passar bättre till det här härligt rena och kritvita du skapat. Me like!

    Klippet ger mig stånd!

    SvaraRadera
  6. I jämlikehtens namn borde jag kallat den kukjävlafittblogg. Det hade passat bättre på det gamla.

    SvaraRadera
  7. Vad bra att du tycker om denna.. Jag har även städat upp i koden så att sidan inte ska vara så jävla slö.

    Det är fortfarande några små grejer jag skulle vilja fixa bättre på denna blogg men det lär lösa sig med tiden.

    Håller med dig.. skönt när det är cleant!

    SvaraRadera
  8. Jadu nu har man kopplat in projjen till laptopen.. Kan säga att se youtube i 1080p och 100" är jävligt på just nu!

    Sedan detta klipp får ju en att skitaned sig av pepp! Fan Arvika biljett för mig nu!

    Japp hade självklart blviit att hägna på freddson om det nu inte visade sig vara en turklandresa som krockar med det.

    Love and peace!

    SvaraRadera