09 maj 2009

Let the music speak!

Hörde nyss på reklam på Spotify att Linda Skugge och tillsammans med Vulcan.se skulle samla folks spellistor och göra världens första DJ-bok. Med tanke på vora listor som redan är gjorda tycker jag att Smackebonk borde bidra med en förbannat bra lista och bli publicerade och förevigad i denna bok. Hur ballt vore inte det! Fatta vilken publicitet vår blogg hade fått också ;-p


Så här gör du för att lämna ett bidrag:
Skicka ett mejl till evaemma@vulkan.se, med:
-En http-länk till din Spotify-lista (kopiera länken genom att högerklicka på spellistans namn och välja “copy http”)
-Hela låtlistan i text (titel och artist samt gärna en motivering till varför du har varlt låtarna).
Låtlistan kan vara hur lång eller kort som helst, ha ett särskilt tema eller bara vara din favoritmusik.

Om du vill ha chans att vinna konsertbiljetter eller Spotify-invites är det viktigaste din motivering till listan, och att du kommenterar låtvalet.


3 kommentarer:

  1. I teorin är det ingen dum idé, men frågan är vad vi ska med publicitet till när bloggen är fullständigt stendöd.

    SvaraRadera
  2. Linda Skugge är en feministfitta, varför i hela friden vill vi förknippas med henne?;)

    Näe men det är en ball grej ändå tycker jag. jag tror dock att vår playlist är lite för svår och för bred för att greppa.

    Japp, bloggen är nästan stendöd och jag rår för mycket pga detta. Det blir ändring på detta dock! Jag ska ge mig en spark i arslet och på allvar bli en dryg jävla bloggare igen. c-ya.

    SvaraRadera
  3. Tycker våra listor är balla och bör publiceras.

    Linda Skugge är kommer som sagt i Skymundan! ;)

    Alltså hon skriver ju inte boken det gör ju alla playlists. Vore ju ballt att ha smackelistan i tryckt form. Bästa låtarna metallica genom tiderna eller bästa smackelptarna av alla listor som gjorts på smackebonk.

    varför inte?

    Som sagt bloggen behöcer nog vila ibland med för att sedan komma igen osv. Erik jag tror inte allt hänger på dig här ;-p.

    SvaraRadera