19 maj 2009

Disposable Heroes

Dom flesta här har nog, likt mig, redan sett denna, men jag blev bara så jävla uppspelt nu att jag fick lov att posta den! Sitter och rippar hela min skivsamling och har nu tagit mig igenom hälften. Just nu är det Metallica som rippas, och jag fick bara lov att söka upp den här. Första gången Metallica lirar låten live, i Frankfurt september 1985. SÅ JÄVLA BRA ÄR DET!

Följ mitt exempel. Rippa skivsamlingen ty nedladdning är bajs. Blir extremt mycket roligare att köpa skivor när man inte laddar ner. Jag lovar.

Njut:


6 kommentarer:

  1. Hur ska jag veta att nått är bra om jag inte provlyssnar det först? :) Klippet var KUNG!!!! Disposable FUCK!

    SvaraRadera
  2. Jag dog lite när jag såg det där första gången. Tänk om de hade fått för sig spela hela MOP, från början till slut, det hade varit magiskt att se idag.

    SvaraRadera
  3. Japp, det där klippet är så jävla bra. Och just den där lilla stunden när Cliff och James står och headbangar tillsammans. Det är stort.

    SvaraRadera
  4. helt klart en av dom bästa f**kin' kuklåtarna som 'tallica har gjort! JÄ!!

    SvaraRadera
  5. Ronnie är betydligt ballare och ondare:

    "Now they all prey
    Blood stain wash away"

    SvaraRadera