05 april 2009

Skaffa IPRED-dödaren OneSwarm du också!

Nämde tidigare att jag kör OneSwarm med några vänner. Jag undrar nu vilka av er som jag ska få bli vänner med i smackebonkgänget?

OneSwarm är en klient som fungerar så att man kan dela ut säkert internt bland sina vänner av de filer man laddat ned via exempelvis torrents. Det känns fruktansvärt beta ännnu tycker jag men det fungerar och det blir som att köra DC bland sina vänner.

Säg till så delar vi.. Mina vänner blir då dina vänner... Och vad jag vet så bör man känna alla i världen i 6-led =). Så nätverket blir stort väldigt fort bara man börjar adda varandra. Ja ni vet ju facebook hur det expanderar =).

Ladda ned OneSwarm: http://oneswarm.cs.washington.edu/download.html

2 kommentarer:

  1. Såhär skriver de dock själva på download-sidan:
    "Do not rely on OneSwarm for strong anonymity."

    SvaraRadera
  2. jag skulle gärna addera er till min "vänskapskrets", dock så vet jag inte hur tusan man ska göra allt sånt där ^^ droppa gärna ett mail till vincentjatko@hotmail.com är adressen. ja, jag är grön och noob och allt sånt där som datakillar kallar oss okunniga =)

    SvaraRadera