05 april 2009

Det går i brallan

Känner ni igen er?

8 kommentarer:

  1. "When Bruce Willis was dead at the end of Sixth Sense;
    -I jizzed in my pants"

    När Erik slänger in en rolig kortis så här som inte handlar om Modo eller Metallica, då finns det en risk att han bara snott av/inspirerats av/glömt att ge kredd till källan; Mig.
    Här är länkar till fler videor med killarna i ovan. http://viktigtoviktigt.blogspot.com/2009/04/andy-samberg.html

    SvaraRadera
  2. Johan, bra med denna anmärkning. Var verkligen förvånad att detta inte då handlade om dom två stora M:en, Modo eller Metallica. =)

    Nu saknar jag bara ett vardags-inlägg av Erik. Vilket jag tror kan vara svårt. Erik kan nämligen beskriva hela sitt liv utifrån #Musik (#Metallica, #NIN, #Konserter),#Sport(#Modo-hockey),#Film, #Topplistor och #Spel. Erik varitväldigt dålig på inlägg somn spontan-#roligt utan koppling till ovan. Men det som förvånar mig mest är att Erik inte har en #Vardag som inte kan täckas upp av alla andra taggar.

    Men men som sagt så är jag själv helt #Sport-befriad så kan vara därför jag har en #Vardag och hinner med lite #Splatter-Gore-Horror på kvällarna. Jag gillar dock listor men har väldigt svårt att rangordna saker själv i #Topplistor. Hur som helst hinner man inte allt, någon måste ju lägga ned tid på #Smackabonk-sidan också.

    En som jag vet har lite tid till #Smackebonk är Daniel som borde skriva lite tekink och #Howto-inlägg. Snackar ofta med honom hur han hackat olikaprylar som han sedan får lägga ned massa tid att förklara om och om för andra. Önskar att han haft lite mer tid för #Smackebonk.

    SvaraRadera
  3. Mjae, att säga att jag bara skriver inlägg om Metallica och MODO är total bullshite. Jag körde en snabbkoll på vad jag har behandlat några veckor bakåt och följande ämnen dök upp (förutom nämnda Kastrullica och MODO):
    Meshuggah, Mastodon, NIN, års-bästa-listor, speltidning, filmtips/filmtrailers, tv-spelsvåld, konsertrecensioner, cd-rea, filmtips, Cult Of Luna-dvd, Chris Cornell/Timbaland osv...

    - helt enkelt ett brett spektra om just de ämnen/taggar vi har på denna blogg. Men jag ska absolut försöka skriva mer roliga inlägg och mer vardagsinlägg á la "Jag har bajsat idag".

    Självklart får man skriva om vad man vill (förutom hip-hop egentligen men nån har fått dispens) men jag skriver om det jag först och främst brinner för och känner för att förmedla och då tror jag också att mina inlägg blir mest intressanta och uppskattade.

    SvaraRadera
  4. Videon är ju skitkul! Roligare och kortare än nån Misstallica-video.

    SvaraRadera
  5. Inget konstigt om hon i sopranos står i kassan.

    Kul iaf

    SvaraRadera
  6. Christer, hade det gått i brallan för dig då också eller?

    SvaraRadera