01 april 2009

Crack The Skye-news!

Medan Crack The Skye fortfarande växer kraftigt för mig har skivan sålt i 41 0000 exemplar första veckan i USA. Detta gjorde att skivan hamnade på 11:e plats på Billboardlistan. Det är fan jävligt bra!

Nedan är länken till ett klipp från när Mastodon spelade lite på skivbutiken Criminal Records i Atlanta. Det låter väl sådär, men det är som sagt i en skivbutik och en liten skitscen! Men det är fan ballt att Brann sjunger. Fan vad jag svär! Mastodon kräver dock svordomar - positiva sådana! Kuken i fittan.

http://thesilvertongueonline.com/?p=3535



1 kommentar:

  1. Ja jag läste just att plattan säljer bra.
    Hatar surjävlafitt-ginza som inte skickat min order än. De jävla idioterna. Fy fan.
    Om de skriver att vinylen å cd:s släpps samma dag kan de väl ha vett i att fråga om jag vill ha prylarna skickade separat när det visade sig att vinylen inte släppts än.

    KUKEN I RÖVEN PÅ GINZA!!!!

    SvaraRadera