01 april 2009

Dagens sämsta "aprilskämt" - Meshuggah ställer in?!


Utifrån den info som ges på Meshuggah.net så ser det ut som att Haake har fått ryggproblem och Meshuggah har ställt in hela Skandinavien-turnén. Läs själv på:
http://www.meshuggah.net/news/


... Eller så är det bara ett väldigt osmakligt första april-skämt. Man vet aldrig men så taskigt får man inte bete sig.

Jaha, vad säger man om det då? Ja, det var extremt tråkigt, speciellt eftersom JAG KOMMER HEM TILL Ö-VIK TILL PÅSK! Men va fan, jag har sett dom nyligen så det gör inte lika mycket för mig som får er andra som har tänkt att gå på denna turné. Men de kommer nog tillbaka så snart som möjligt antar jag.


Hursomhelst, jag kommer hem till påsk och ser gärna att nån (Kriz, Nordin, Hugo, Joke?) vill umgås lite granna, förslagsvis över en bägare eller två. Vad säger ni om detta? Och ifall du undrar Kriz så åker jag direkt till Foppaland. Umeå är soo last year för mig.

2 kommentarer: