08 juli 2008

Musikpepp.

Tänkte passa på att skriva lite pepp-rader då jag ändå är inne. Tankade ner de två nya Slipknotlåtarna i går kväll och jag slets mellan förtvivlan och pepp. Först lyssnade jag på "All Hope Is Gone" och tänkte typ "Kuken vad drygt det här lät" men när jag sen lyssnade på "Psychosocial" blev jag grymt peppad. Det är en SJUKT bra låt och jag fastnade i den redan efter en halv genomlyssning. Det känns som givet singelsläpp (kanske redan bekräftat?) och efter att ha hört den så hoppas jag att All Hope Is Gone inte kommer med på plattan alls. B-Sida är OK. Men inget mer.

Sen har jag KoRn-peppat lite idag sådär helt apropå Läste att de ska ge sig in i studion och börja med platta nummer nio. Produktiva herrar. Det intressanta här var att Ross Robinson ska producera skivan. Jonathan Davis har även varit i kontakt med Head och vill att denne ska återvända. Tyvärr sa Head att han inte var redo för detta men att det var en framtida möjlighet. En Robison-producerad platta från KoRn sommaren 2009 följt av en Family Values Tour där Head är med skulle vara gigantiskt stort för mig. Aja, nu ska jag äta och sova lite. Vi ses till helgen Erik!

2 kommentarer:

  1. Intressant som fan att just Davis har varit kontakt med Head, det är väl han som har haft svåraste med hans frälsning. Jag väntar ju självklart också på en riktig återförening. Senast var jag ju (som vanligt?) nära att dra och se dom. Men då var ju för fan bara två originalmedlemmar kvar och det kändes mer eller mindre kasst. Jä, vi får hoppas på en fetåterförening 09/10 då!

    DOWN!

    SvaraRadera
  2. Ja jag tycker att det är intressant med. Vi kommer ju ihåg intervjun med Davis i Close-up. Ingen kärlek där inte. Däremot har Munky fortsatt haft kontakt med Head sedan "frälsningen" Ett återförenat KoRn hade varit sjukt stort. Tyvärr tror jag inte David Silvera kommer tillbaka mera.

    SvaraRadera