18 juli 2008

Följ länken och lyssna...


...och sen kan du ta livet av dig.

http://www.myspace.com/chriscornell

Smakprov på "Long Gone", den nya singeln från den Timbaland-producerade skivan. Fy fan. FY FAN. Jävla Cornell. Börja knarka eller skilj dig din jävla tönt! Vad fan har hänt med dig egentligen? Hur kan du vara så lycklig att du börjar göra dålig musik? Var ligger logiken i det?
Allt mitt förtroende för den mannen är här och med helt borta. Hädanefter kommer jag lyssna på "Fell On Black Days" med en extra tår i ögat, för "the black days" är fan här och Chris har fallit som satan. Förra skivan var kass, men det här är nameless/shameless.

2 kommentarer:

  1. Mjae, jag är inte beredd att såga direkt på en gång.

    För det första så är det ju bara en vers och en refräng av EN ny låt, det är för lite för att såga rakt av. Soundet är elektroniskt och det var ju väntat. Jag tycker dock att det lilla man hör av låten är ganska atmosfäriskt och trevligt. Nä, jag blev inte såld på det men å andra sidan inte illamående.

    SvaraRadera
  2. Men å andra sidan konsumerar ju du musik med stjärthålet.

    SvaraRadera