21 december 2006

Semester

Imorgon fredag har jag min första semesterdag någonsin. Synd bara att jag kommer att sitta på tåg och buss från 10.44 till 22.25, men vad gör man inte för en kväll på Max den 23e december =)
Ska bli enormt skoj att träffa allihopa igen, lyssna på samma skiva som de senaste åren och käka en parisare.

Hur är då läget här nere i söder? Jodå, det funkar bra, lite ovant att jobba än bara men det kommer nog. Från och med 1a februari övergår mitt andrahandskontrakt till ett förstahands vilket känns jävligt nice. Jag är riktigt nöjd faktiskt även om köket inte är det allra bästa men med läget och så går det fan inte att klaga.

I lördags var jag och såg min första konsert här nere, The Haunted som kickade en massa röv, riktigt soft lokal också med bar i ena änden och scen i den andra. I övrigt har mycket av fritiden på sista tiden spenderats med en trevlig tjej som heter Emma...

3 kommentarer:

  1. Men sataaan! Här kommer han, Svenke Swööz, från ingenstans och bara smackar in ett blogginlägg sådär! Kung!

    Och hela historien om vem Emma är vet du att du MÅSTE berätta på lördag kväll. Eller MAX-kvällen som vi säger. Vi säger så. Exciting shit

    SvaraRadera
  2. WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!WTF!

    SvaraRadera