19 december 2006

Blogga mera!


Tar nu åt mig av Eriks kritik och gör blogginlägg istället för att svara med feta med långa mastiga styva hårda regida svar på det tidigare inlägget.

Najs med bilder från studion.. Hur går det med Metallica då? Ta mig i baken! Trent bara dyker upp på pandora nu! Helt sick! Med låten som biter de mesta! Love is not Enough! FUCK JÄ! så mycket jävla mycket kärlek i den låten. Den låten är något alla som varit med om tuffa förhållanden bör lyssan på. för som sagt det är inte jämt så att kärleken räcker. En skrämande tanke men helt klart värd att reflektera över. ps. Har denna bild på guden som bakgrundsbild. ds.

Ser fram emot mer Trent-pepp i gästboken desto närmare vi närmare oss konserterna och the shit till skiva. Ska skriva ett sånt i jul tänkte jag! Nine inch nails för fan!

Minns du sist när jag fick skivan med tänder före dig erik. Heheh. fick tag i det i sthlm av en usa-snubbe. Hehe fan vad det var roligt! Vilken lätt panik du hade i rösten då. Men tur som du hade köpte jag den och vi träffades alla i Örebro. Minns de fina studerna hos Danne.. Hur vi peppade in skivan fett! Vår fest på rockhaket "ditt andra hem" och hur jag skapade Dannes allergichock med päronet. =p

På tal om skivor har jag ÄNNU INTE FÅTT DINJ JULKLAPP! hoppas som fan den kommer... Annars får du den senare och en kopia på max som du kan lyssna på tillsvidare.

Jo jag vet att det inte finns ursäkter för detta att inte skriva. men tycker jag försöker ligga i så fort det finns tid.

Men detta var med stor sannolikhet inte mest riktat mot mig. men jag håller med! Kom igen nu ni som fan aldrig skriver och bara läser! skärpning!

Jag vet vad ni heter! =)

Dock något jag tycker är dåligt är att vi alla har blviit dålig på att sköta vår fetfylla.nu. Tänkte faktiskt uppdatera den nu inna jag åker hem i jul. Illa att det inte skett tidigare. Men bättre sent än aldrig. Vi måste fan fixa detta problem! Samt stör jag mig på at tjag vill ha en skivsammlingssida...

I övrigt tänker jag på mina vänner i Philly i USA just nu. Vilket har det tungt på många sätt just nu. Hoppas det ordnar upp det för er..


BLOGGA MERA! ANNARS ÖVERLEVER INTE DENNA BOK! TA ERIK PÅ ALLVAR ÄVEN OM DET KAN VARA SVÅRT I MÅNGA FALL!


Musiktips:
  • Bleeding Through...

ps. På tal om skivor från gymnasiet så har vi glömt att nämna rob zombie.. tänker främst på white zombie astro creep... ds.



Fredrik Fernlund
fernlund@gmail.com

2 kommentarer:

  1. Ah, det är det här jag menar Färne. Istället för att skriva en svinlång kommentar så är det ju bättre att skriva ett blogginlägg eller hur? Visst känns det bättre? Visst är du nöjd med dig själv? Jä.

    Metallica är jävligt i fas också som jag nämnde i mitt förrförra inlägg. Men om du vill se bilder från studion så ska jag nörda mig som satan och lägga upp sådana. no problemo.

    Den första genomlyssningen av With Teeth var fantastisk. Jag kommer ihåg hur vi satt och rös tillsammans. Det var fint.. och magiskt. Mer sådant!

    Vad är problemet med Philly-folket då?

    SvaraRadera
  2. det har gjort slut vilket inte gör det så lätt för dem att göra ex-jobb tillsammans.

    SvaraRadera