18 december 2006

Reznor!

Jag tänkte göra en anna och lägga upp en bild från NIN-studion. Nä, bara för att vara värre så lägger jag fanimig upp två bilder. Från denna månad. December månad. År 2006 Efter Kristus. Eller är det verkligen 2006 år sedan Jesus. Nå Kriz, historiebögen? Vad säger du? Skit samma, NIN är klar med nya skivan iaf och ska ba mixa den. Och det är skitlätt. Pepp.



Sen vill jag bara säga att jag tycker det är skittråkigt att det aldrig är någon som skriver i bloggen här. Speciellt när det närmar sig jul och allting. Mitt ”Statistiken över antalet blogginlägg av varje person”-inlägg fick ingen verkan alls i stort sett. Jag går in på denna sida minst tre ggr per dag men närå, det är bara jag som smattrar. Och att ni lägger fram argumentet ”jag har inte tid, skulle vilja, men har inte tid” är ett skitargument. Det vet jag, för jag har sysslat professionellt med att övertala företag till att de har tid i ett och ett halvt år – japp, jag får betalt för det! Och rätt bra betalt också för den delen nuförtiden! Så jag VET att ALLA har fem minuter över och skulle ni mot förmodan inte ha det så är det fanimig för tragiskt. Då gör ni som så att ni sover fem minuter mindre var tredje natt eller så och skriver ett blogginlägg istället. Jä. Men nu har jag inte tid med det här för nu ska jag spela Zelda. Jag är besatt. Och jag ska ha skithög volym. Först och främst för bättre spelupplevelse men också för att jävlas med Kriz som fortfarande är utan Wii.



Erik A. Persson
rawk@dirtymischief.se

9 kommentarer:

  1. Aaa, men fett, en studio! Ok, den första bilden ser man ju att han har pengar och därmed bor/har sin studio skithögt upp i en stor stad. Och att det är fin. Men den andtra var ju värdo! Som det hette på 90-tals-fjortisspråk. Kanske. Vad vet jag, det kanske heter så fortfarande.
    Fan du och jag alltså, jag är också ensam härskare på vår blogg. Men jag tänker inte böna och be, vill dom inte så fuck it då.
    Mmm. Smack på dig.

    SvaraRadera
  2. Båda bilderna har olika typer av känsla i. Den översta är klart vacker och ger en skön atmosfär. Den undre är inte alls värdo på något sätt. Den ger en annan typ av känsla; synth, rattar, skärmar, dov belysning - allt som allt ger det en känsla av hårt arbete och studio!

    Jag gillar att hetsa och jävlas.

    SvaraRadera
  3. Först blev jag lite upprörd och tyckte att du kopierade mig rakt över. Men det är helt okej. Känn peppen liksom.
    *trillar av stolen och döööör*

    SvaraRadera
  4. fy på dig erik! inte kan du kopiera från andra annor än att använda sig av dina anor.

    SvaraRadera
  5. äh, kopiera och kopiera... jag "lånade" idén och utvecklade den lite granna. Det är tillåtet att göra sådant. kolla t ex bara på musiken! god dammit.

    SvaraRadera
  6. Antagligen så föddes Jesus omkring 12-6 år f.Kr, så egentligen borde vi ha nånstans mellan 1994-2000 nu.

    Men nu har jag ett Wii, din jävel!

    SvaraRadera
  7. men helvete, tänk om det är 94 just nu egentligen?! HELVETE!!! Far Beyond Driven! The Downward Spiral! Superunknown! Bögen!

    SvaraRadera