20 december 2006

Twilight Zone?


TÄNK OM DETTA VORE....


Erik och att det fanns alternativt fetfylla-universum där Erik äntligen fått lite färg på sig. Fest verkar det vara iallafall med tanke på den sprit som finns i bakgrunden. Så hur som helst så verkar Erik i den paralella fetfyllas fjärde dimensionsaxel vara ganska lik våran. Han kanske heter Erkiz istället för Erik.

Å Kriz kanske egentligen är en Ryss och heter Kryztof och spelar dragspel istället för trummor.



Själv hade jag nog varit en fjantlund hur som helst. För i ett fetfylla-gäng eller ett verydrunkdotnow-gang så måste det alltid finnas en Färne. Fast kanske skulle jag vara mer rå-gay i den versionen och heta Fürne von Fernsehen eller nått i den stilen.


*funderar*
Undrar iallafall vad detta gäng gör just nu? De kanske bloggar och väntar in jülen ungefär som vi gör. Festa lär de göra iallafall på något sätt...


ps. Erik blev visst lite shysstare än vad jag hade tänk mig han i ett alternativt fetfylla... jajaj.. vem vet han kanske är konstant i alla universium. ds.



Fredrik Fernlund
fernlund@gmail.com

7 kommentarer:

  1. Jarå Färne, jag blev nöjd med mig själv i ditt alternativa universum. Så ful var han inte. Det intressanta var att du själv väljer att vara en superbög.. intressant intressant!

    SvaraRadera
  2. som du vet gillar jag alltid att vara extrema versioner av mig själv. =). Ska jag göra något eller vara något så ska det vara fullt ut.

    varför tror du jag sliter arslet av mig så fett i detta liv? =)

    diggade krystof rätt fett ändå.

    SvaraRadera
  3. eftersom du är så extremt i detta liv så skulle väl ditt parallell-jag vara det motsatta. Det vill säga en icke extrem och vanlig svensson-jävel.
    Fredrik Svensson

    SvaraRadera
  4. hmm.. men då stämmer ju itne bidlen in på dig heller. vissa saker måste ju vara densamma fast med en viss variation.. för annars kan juinte fetfylla existera.


    så håller inte med dig.. tex en erik som inte är rock i alla versioner.. och en kristoffer som inte håller på med intrument av olika slag.. ja det går ju fan inte för sig =)

    SvaraRadera
  5. kanske i din jävla värld Färne! men faaan inte i min värld!

    SvaraRadera
  6. Haha... klockrent och underbart flummigt inlägg. Love ya, man!

    SvaraRadera
  7. love you to krystof!


    kul att se dig igen på bloggen!

    SvaraRadera